Online alışverişin yaygınlaşması ile kargo firmaları da her zamankinden daha önemli rol oynamaya başladı. Kargo teslimatı, online alışverişin en önemli aşamalarından biri olduğu için bu süreçte yaşanabilecek aksaklıklar alıcı tarafında mağduriyetle sonuçlanabilir. Örneğin Yurtiçi kargo teslim edilemedi bilgilendirmesi ile karşılaşabilirsiniz.
Peki, bu ifade tam olarak ne anlama geliyor? Kargo size asla ulaşmayacak mı, sizin mi gidip almanız gerekiyor yoksa bir süre bekledikten sonra kargo size ulaştırılacak mı? Bu yazıda tüm bu soruları yanıtlayarak konu hakkında herhangi bir soru işaretinizin kalmamasını sağlayacağız.
Yurtiçi Kargo Teslim Edilemedi Ne Demek?
Kargo teslim edilemedi ifadesi, gün içinde çeşitli nedenlerle kargonun alıcıya ulaştırılmadığı anlamına gelir.
Kargonun teslim edilmemesinin olası nedenleri şu şekilde sıralanabilir:
1. Yanlış veya Eksik Adres Girilmesi
Kargo teslimatının başarılı bir şekilde gerçekleştirilmemesinin en önemli sebeplerinden biri, alıcının adresinin doğru yazılmaması ya da eksik belirtilmesidir. Bu dağıtımın gerçekleştirilmesinin önünde engel oluşturur.
Yurtiçi Kargo, böyle bir durumda kargonun teslim edilemediğini belirterek alıcının bilgilenmesini sağlar.
Kargo gönderilmeden önce adres bilgilerini iki kez kontrol etmek bu nedenle çok önemlidir. Alıcının yaşadığı il, ilçe, mahalle ve daire numarası gibi ayrıntıların yanlış girilmesi, bu tür mağduriyetlere yol açabilir.
2. Yoğunluk ve Diğer Engeller
Kargonuz bazen bulunduğunuz bölgedeki yoğunluktan ya da olumsuz hava koşulları gibi nedenlerle teslim edilemeyebilir. Bu gibi durumlarda zaten kargonun teslim edileceğine yönelik bir bilgilendirmede de bulunulacaktır. Şubeye gitmenize gerek kalmayacaktır.
3. Alıcının Belirttiği Adreste Kimsenin Olmaması
Kargonun teslim edilebilmesi için teslimat sırasında alıcının belirtilen adreste olması gerekir. Alıcı eğer adreste bulunamazsa kargo teslim edilemez. Bu senaryoda alıcıya kargonun teslim edilemediği bilgisi verilir.
Alıcıların kargo teslimatı esnasında söz konusu adreste olmaya dikkat etmelidir. Ayrıca iletişim kurulabilmesi açısından doğru telefon numarası girildiğinden de emin olmalıdır.
4. Kargonun Yanlış Adrese Gitmesi
Bazen bir yanlışlık sonucunda kargonuz başka bir şubeye ya da adrese gönderilebilir. Bu da dağıtıma çıkamamasına ya da teslimatın başarıyla gerçekleştirilememesine neden olabilir.
Böyle bir durum yaşamanız hâlinde çağrı merkezinden yardım alabilirsiniz. Yurtiçi Kargo, pazar günleri hariç her gün 08.00 ile 20.00 saatleri arasında kargonuzun nerede olduğu, teslimat bilgisi, en yakın şube bilgisi, adrese kurye talebi, teslim süresi, her türlü görüş ve şikâyetler için hizmet sunar.
Yorum Yap