Meta, kısa süre içinde Twitter’ın en büyük rakiplerinden biri hâline gelen Threads’in kullanım oranını artırmak için yeni yöntemler kullanmaya başlıyor. Şirket, pazartesi günü yaptığı açıklamada sosyal medya platformunun Threads gönderilerine kullanıcıların Facebook akışında da yer vererek en yeni uygulamasını tanıttığını doğruladı.
Bu, diğer uygulamalarındaki özellikler de dahil olmak üzere yeni özellikleri tanıtmak için düzenli olarak kullanıcıların Facebook akışını kullanan Meta’nın en iyi bilinen adımlarından biri. Şirket, daha önce de Instagram Reels’i tanıtmak için Facebook akışını kullanmıştı. Benzer şekilde WhatsApp’taki işletmelerin de Facebook akışında görünen reklamlar vermesine olanak tanır.
Facebook’ta Threads Gönderilerinden Kaçılamıyor
Öncekilerin aksine Facebook’ta Threads tanıtımları isteğe bağlı olarak gösterilmiyor. Şirket, Threads gönderilerini Facebook akışında gösterilmesinin nasıl engelleneceğini soran bir kullanıcıya şu şekilde yanıt verdi:
“İnsanların Threads’te paylaşılan son gönderileri doğrudan Facebook ve Instagram’da görmesini kolaylaştırmak için bir güncelleme yayımladık ancak bunu geliştirmeye devam ederken sizin geri bildiriminiz gibi geri bildirimleri dinliyoruz.”
Meta, ağustos ayında Instagram’da Threads gönderilerinin tanıtımını test etmeye başladı ama bunlardan kurtulma seçeneği sunmadan tüm gönderilere Facebook’ta yer vermek, sosyal medya kullanıcıların tepkisine neden oldu.
Bazı kullanıcılar, Threads’i Facebook’tan çok daha farklı bir şekilde kullandığını ve Threads gönderilerinin Facebook akışında çıkmak istemeyebileceğini belirtiyor.
Threads, başlangıçta inanılmaz hızlı büyümüş olsa da ilerleyen haftalarda kullanıcı sayısı artışında önemli bir azalma meydana geldi. Bu durgunluk yeni yeni kırılmaya başlamış olsa da şirket büyümeyi daha da hızlandırmak istiyor gibi görünüyor.
Yorum Yap