Getir yoğunluk sebebiyle sıra doldu hatası mı veriyor? Dışarı çıkmak istemediğiniz bir günde ihtiyaçlarınızı karşılamak istediğinizde başvurabileceğiniz seçeneklerden biri olan Getir’den bu sebepten ötürü sipariş veremeyen çok sayıda internet kullanıcısı bulunuyor.
Bu hata, sizin de tahmin edebileceğiniz üzere yoğun talep olduğunda ortaya çıkan bir hatadır. İnternet kullanıcıları aynı anda aynı bölgede çok fazla sipariş verdiğinde kurye sayısı yetersiz kalabilir. Bu nedenle de sipariş vermek istediğiniz ürünlerin size teslim edilmesi için beklemeniz gereken sürede de artış meydana gelir.
Siz de bu sorunu yaşayan kullanıcılardan biriyseniz öncelikle endişelenmeyin. Böyle bir durumda takip edilebilecek birkaç adım bulunuyor ama bunların bir çözümden ziyade öneri olduğunu da unutmamalısınız.
Aşağıda yer alan yöntemleri uyguladıktan sonra sorununuz tamamen ortadan kalkmayabilir. Bunun nedenini zaten tahmin edebiliyorsunuzdur. Bu sizden kaynaklı bir sorun değil, dolayısıyla beklemekten başka bir çareniz bulunmuyor.
Getir Yoğunluk Sebebiyle Sıra Doldu Hatası Nasıl Çözülür?
- Uygulamayı kapatıp açın.
- Getir Büyük’ten sipariş verin.
- Birkaç dakika sonra tekrar deneyin.
- Farklı bir uygulama kullanın.
Getir uygulamasında yoğunluk dolayısıyla sipariş veremediğinizde bu yöntemleri uygulayabilirsiniz. Dilerseniz gelin, her birini tek tek ele alalım.
Uygulamayı Kapatıp Açma
Bu sorun karşınıza çıktığında ilk olarak uygulamayı kapatıp açın ama uygulamayı kapatmanız ile açmanızın arasında birkaç saniyeniz geçmesine izin verin. Siz uygulamayı açana kadar güncelleme yapılabilir.
Yeni ürünün sipariş edilmesi için öncelikle mevcut siparişlerin teslim edilmesi gerektiğinden bir süre bekledikten sonra sıra size gelecektir.
Getir Büyük’ten Sipariş Verme
Bilindiği üzere Getir Büyük büyük alışverişler için tercih ediliyor. Kapsamlı bir alışveriş yapmak istiyorsanız normal Getir yerine Getir Büyük’ten sipariş verebilirsiniz.
Birkaç Dakika Sonra Tekrar Deneme
Bu iki yöntem size yardımcı olmazsa ne yazık ki geriye sadece beklemek kalıyor. Sorun çözüme kavuşana kadar yani yoğunluk azalana kadar 10 dakika gibi bir süre bekleyin. Bu sürenin ardından tekrar sipariş vermeyi deneyin.
Farklı Bir Uygulama Kullanma
Bulunduğunuz bölgede Getir’in dışında da teslimat hizmetleri varsa Getir yerine başka uygulamalara yönelebilirsiniz. Bu konuda yapılacak seçim tamamen siz müşterilere ait olduğu için herhangi bir şirketi işaret etmek doğru olmayacaktır ancak Getir benzeri uygulamaları sıraladığımız liste seçim yapmanıza yardımcı olabilir.
Yorum Yap