Instagram başarımlar özelliği üzerinde çalışıyor. Bu özellik sayesinde giderek daha fazla sosyal medya kullanıcısının Reels videosu üretmeye ve paylaşmaya başlaması bekleniyor.
Tersine mühendislik uzmanı Alessandro Paluzzi, Instagram’ın kullanıcılarına sunduğu özelliklerden bir tanesi olan Reels’in daha fazla sosyal medya kullanıcısının ilgisini çekmeye başlaması için başarımlar özelliğini geliştirme aşamasında olduğunu keşfetti.
Yeni özellik, Reels videolarınızın etkileşim oranına göre belirli rozetler kazanmasına imkân tanıyor. Sosyal medya platformunda paylaştığınız bir Reels videosunun etkileşim oranında eğer inanılmaz bir artış meydana gelirse söz konusu rozetlerden herhangi birini kazanabilirsiniz.
Bu rozetler, Reels videonuzun türüne bağlı olarak da değişiklik gösterebilir. Bu rozet sadece yayımlanan Reels videolarında görünecek.
Instagram Başarımlar Özelliğini Ne Zaman Sunacak?
Instagram’ın yeni özelliğini ne zaman tüm sosyal medya kullanıcılarının deneyimine açık bir şekilde sunacağı bilinmiyor fakat Reels videolarının izlenmesini ve Reels formatının tutulmasını sağlamak için izlediği agresif strateji göz önünde bulundurulursa bunun çok yakın bir zamanda tüm kullanıcılar tarafından deneyimlenebileceği söylenebilir.
Instagram’ın bu özelliği sunmasının nedeni her ne kadar daha fazla içerik oluşturucusunun Reels videosu paylaşmasını sağlamak olsa da böyle bir özelliğin geliştirilip sunulmasının asıl nedenin kullanıcıları daha uzun bir süre uygulamada tutmak olduğu söylenebilir. Ne de olsa geçenlerde Instagram Reels izlenme sayısını arttıracak bir adım daha atmıştı.
Instagram’dan Adam Mosseri, insanların daha fazla Reels videosu izlemek istediğini çünkü bugünlerde sadece video içerik türünün ağırlıkta olduğu sosyal medya platformlarının ön planda olduğunu söylüyor.
Peki, sizce Mosseri bu konuda haklı mı? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşmayı unutmayın.
Yorum Yap