Meta, Instagram Reels izlenme sayısını arttıracak önemli bir hamle yapmaya hazırlanıyor. Facebook’u kullananların Instagram’ı, Instagram’ı kullananların Facebook’u kullanmasını isteyen şirket, bu isteği doğrultusunda uzun bir zamandan beri her iki platformunu da birleştirecek özellikler geliştiriyor ve bunları kullanıcıların deneyimine sunuyor.
Instagram’ın TikTok ile rekabet etmek için kullanıma sunduğu özelliklerden biri olan Reels, her ne kadar başlangıçta kullanıcıların pek ilgisini çekmese de şu an kullanıcılar tarafından yoğun bir şekilde kullanılıyor.
Bunun en önemli sebebi, platformun kullanıcıları Reels’i kullanmaya teşvik etmesi oldu. TikTok formatındaki bu videolara öncelikle “Keşfet” sayfasında yer verilmeye başlandı. Bu yer, ekranın önemli bir kısmını kaplıyordu.
Daha sonra Reels için ayrı bir bölüm oluşturuldu. Kullanıcıların bu tür videoları daha çok görmesi için “Keşfet” bölümündeki videolar da kaldırılmadı. Platform şimdi de kendisini bu amacına ulaştıracak bir yöntem izliyor.
Instagram Reels İzlenme Sayısı Nasıl Artacak?
Instagram’da oluşturduğunuz Reels videolarının doğrudan Facebook’ta da paylaşılmasını sağlayacak bir özellik geliştiriliyor. Meta, bu yeniliğin içerik oluşturucularının kitlesini büyütmesine ve içeriklerinden her iki platformdan da para kazanmasına yardımcı olabileceğini söyledi.
Reels özelliği her geçen gün daha da iyi bir hâle geliyor. Platforma eklenen yeni özelliklerle içerik oluşturma süreci daha da kolaylaşıyor.
Örneğin daha önce paylaştığınız içerikleri kullanarak artık Reels videosu oluşturmak mümkün oluyor. Bu, çok az bir çaba harcayarak bir video içerik oluşturmanıza imkân tanıyor.
Instagram’ın şu an TikTok gibi kullanılması için önünde uzun bir yol var ancak bütün bu özellikler ve yenilikler, Instagram’ı önünde sonunda hedefine ulaştırabilir. Peki, siz ne düşünüyorsunuz?
Yorum Yap