Xsolla, mobil oyun geliştiricileri için daha fazla gelir fırsatı yaratmak adına kapılar açmaya devam ediyor. App Store’da yapılan son değişikliklere göre geliştiriciler artık oyuncuların iletişim bilgilerini toplayabiliyor. Ayrıca bu bilgileri oyuncularla iletişim kurmak amacıyla kullanabiliyor.
Xsolla Web Shop tam da bu amaç için meydana geldi. Ve mobil oyun geliştiricilerini kendi internet sitelerinde bir mağaza yaratmaları için teşvik ediyor. Web Shop’u kullanan oyuncular, işlem başına yalnızca yüzde 5 ücret ödüyor. Bunun karşılığında ise oyun içi nesneler, sanal para birimleri, üyelikler satın alıyor. Ayrıca oyuncu hesaplarını yükseltiyor. Ve daha birçok işlemi gerçekleştiriyor. Bu, geleneksel uygulama için ödeme seçeneklerine göre çok büyük operasyonel tasarruf sağlarken geliştiricilerin cebinden fazla para çıkmasının önüne geçiyor. Ayrıca Xsolla Web Shop, 700’ün üzerinde yerel ödeme seçeneğini kabul eden, geliştiricinin kendi markalı internet sitesi üzerinde yer alan “white label” bir mağazadır. Böylece oyuncular, seçtikleri ödeme yöntemiyle doğrudan satın alma yapabiliyor. Shop’ta herhangi bir piramit düzeni olmamasından dolayı oyuncular geliştiriciyle birlikte kalıyor.
Web Shop Arka Yüz Kodlaması gibi İşler Gerektirmiyor
Web Shop, karmaşık arka yüz kodlaması ya da kapsamlı tasarım işleri gerektirmiyor. Özellikle geliştiriciler hemen üzerinde çalışmaya başlayabilir. Bir Web Shop yayına girdiğinde, geliştiriciler e-posta, sosyal medya, haber bültenleri, Discord sunucuları gibi çok çeşitli iletişim yöntemlerini kullanarak oyuncularını çevrimiçi alışveriş yapma fırsatı hakkında bilgilendirebiliyor. Basit entegrasyon adımları ile ilgili daha fazla bilgiyi Xsolla’nın en son blog yazısından alabilirsiniz.
“Sene Başında Birçok Ürünü Piyasaya Sürdüğümüzde Köklü Değişimi Öngördük”
Xsolla Direktörü Chris Hewish konu ile ilgili açıklama yaptı. Hewish : “Xsolla olarak, bu senenin başında dünyanın önde gelen birçok büyük oyun firması tarafından aktif olarak kullanılan birçok ürün piyasaya sürdüğümüzde, bu köklü değişikliği yaşayacağımızı öngörmüştük. Şimdi bu ürünleri ve bunlardan öğrendiklerimizi, geliştiricilerin gelirini artırmak ve oyuncularıyla daha yakın ilişkiler kurmasını sağlamak amacıyla, mobil oyunlar için Xsolla Web Shop adını verdiğimiz yeni ve zekice bir çözümün çatısı altında bir araya getirdik.”
Xsolla Hakkında
Xsolla, özellikle oyun endüstrisi için tasarlanmış video oyunu ticaret şirketidir. 2005 yılında kuruluşundan bu yana Xsolla, her ölçekte binlerce oyun geliştiricisine destek veriyor. Ayrıca, yayıncısına oyunlarını tanıtma ve bunlardan para kazanma konusunda yardımcı olmaktadır. Mobil oyun ticaretinde yenilikçi bir lider olarak Xsolla, ortaklarının hedef kitlesini, katılımını ve gelirini artırabilmesi için küresel dağıtım, pazarlama ve gelir elde etmenin doğasında bulunan karmaşıklıkları çözmeye devam ediyor. Dünyanın dört bir yanında ofisleri olan Xsolla; Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, KRAFTON, NetEase, Nexters, Playstudios, Playrix, miHoYo ve daha birçok önemli oyun firmasıyla birlikte çalışıyor.
Yorum Yap