Ana sayfa Donanım 2017’de sergilenen elektrikli konsept otomobiller

2017’de sergilenen elektrikli konsept otomobiller

0

Tabii ki, birçoğu gerçekleşmiyor ve belki de bazıları bir hayal olarak kalıyor ya da üreticiler sadece belli bir yolla saplanıp kalmadıklarını ve “kutunun dışına” da çıkabildiklerini gösteriyorlar.
Son birkaç aydır oldukça inanılmaz konseptler gördük ve gelecek bu vaatlerle dolu. Gelin otomobillerin geleceğine ve ellerinde tuttukları tüm merak uyandıran şeylere bir göz atalım. 

 

BMW Vision Next 100

BMW’nin en son konsept otomobili ile şirket, çeşitli yeni teknolojilerin ve tasarım konseptlerinin tanıtılmasıyla, araçlarla birlikte gelen “Şeffaf Sürüş Keyfini” bir sonraki seviyeye taşımayı hedefliyor. Bu, her sürüş koşulunda küçük bir yardım sunmayı vaat eden şirketin kendi AI sistemi “Companion” tarafından sağlanan “sürüş zekâsı”nı da içeriyor.

BMW Vision Next 100, etraftaki en iyi sürüş deneyimini sunmak için büyük cesur tasarımlar ve akıllı malzemeler sunuyor. Bizde bunu yollarda görmek için sabırsızlanıyoruz.

 

Audi E-tron Sportback

Audi tarafından tasarlanan tamamen elektrikli bir konsept otomobil. İlk kez 2017’de Şangay Motorshow’da açıklanan modelin 2019’da üretilmiş halinin hazır olacağı belirtildi.
Audi, E-tron Sportback’in mevcut A7 ile SUV arasında bir karışım olduğunu söylüyor – çarpıcı bir tasarıma sahip daha uzun ve daha dinamik bir araç sunuyor. Bu tamamen elektrikli otomobilin yaklaşık 429 bhp’lik olması ve 0″dan saatte 62 mil hıza 4.5 saniyenin altında çıkması için yeterli tork”a sahip olması hedefleniyor.

 


,
Bentley EXP 12 Speed 6E

“Lüksün geleceği” olarak nitelendirilen Bentley EXP 12 Speed 6E konsepti, Bentley’in dünyanın ilk lüks elektrikli spor otomobilini yaratma niyetinin bir ifadesi olarak tasarlandı.
EXP 12 Speed 6E konsepti Bentley’in klasik serisinde yer alırken, yüreği ağıza getiren bir hızlanma sağlamak için,  mevcut yanmalı motorları aşan bir performans sunması açısından elektrikli bir güç aktarma organı tarafından destekleniyor.

Bentley, Londra’dan Paris’e tek bir şarjla ulaşılmasına izin verecek uzun menzilli bir kapasite vaat ediyor.

 

Volkswagen Sedric
Volkswagen Sedric, Volkswagen grubunun ilk sürücüsüz otomobili ve “seviye 5” otonomluğu sunmayı amaçlayan bir konsept otomobil. Bu, otonom sürüşün en üst düzeyine ulaştığı ve tamamen otomatik olduğu anlamına geliyor, böylece pedallara, direksiyona veya sürücü kokpitine hiç gerek yok.

Volkswagen Sedric, otomatik sürüş sistemini desteklemek için yapay zekayı kullanacak ve insan hatası olasılığı denklemden çıkarılacağı için yolda yeni güvenlik seviyeleri sunmayı vaat ediyor. Elbette Sedric”in satışa çıkması için uzunca bir süre gerekli, fakat bu konsept otomobil Volkswagen’in araç üretiminin geleceği konusunda niyetlerini gösteriyor.

 

Toyota I-Tril
Toyota I-Tril, listemizdeki en tuhaf görünümlü otomobillerden biri, aynı zamanda sürücüsüz olarak giden ilk otomobil. Aranızdaki meraklı gözler dördüncü bir tekerleğin olmamasına dikkat edebilir. çünkü Toyota I-Tril aslında elektrikli bir üç tekerlekli araç.

Toyota IQ ve Aygo’da gördüğümüze benzer minimalist tasarım özellikleri ile Toyota I-Tril, hafif ve çevik olmayı vaat ediyor. Kilo azalması, ayrıca pedal eksikliği ile birlikte geliyor – sonuç olarak kendi kendine gidiyor. Tek bir şarjla 185 millik mesafeye ulaşma olanağı ile Toyota I-Tril, otonom kentsel seyahatin geleceğini temsil ediyor.

 

Honda NeuV
Honda NeuV konsepti kendinden söz ettiren, kendi kendine giden, AI destekli, size geri dönüp konuşacak ve araç kullanırken şirketinizle bağlantınızı sağlayacak akıllı bir asistanı olan bir konsept otomobil. Bu araba, sıklıkla dolaşmaktan zevk aldığınız yolculukları ve kısa molaları (sık sık gittiğiniz kafeler gibi) öğrenmeyi vaat ediyor, hatta stresli ve endişeli olduğunuzu algılamak için koltuğa yerleştirilmiş bir kalp atış hızı monitörüne sahip.

 

Porsche Mission E
Bir Porsche’nin kusursuz taslağı ve tamamen elektrikli sürüş hissinin eksiksiz bir vizyon vaadi. Porsche Mission E, Porsche’nin geleceğini temsil ediyor ve yanmalı motorun, egzoz sisteminin ve transmisyon tünelinin eksikliğinin göz önüne alındığı yeni bir tasarıma sahip ve sonuç, dört kişinin oturabileceği ferahlıkta, şık bir spor otomobil.

Mission E, inkâr edilemez bir şekilde Porsche profilinde ve güç ve performans olarak da bir Porsche. Tek bir şarjla ve 600hp’nin üzerinde gidebildiği 300 kilometrelik mesafe ile Porsche E, mükemmel bir paket içinde kolaylık ve hız sunuyor. Bu konsept otomobili 155 mph’lik en üst hızı ve 3,5 saniyede 62 mph’ye ulaşma özelliği ile değerlendirilmeli.

 

Jaguar I-PACE
2016 yılının sonlarında Jaguar görsel olarak çarpıcı bir tasarıma sahip elektrikli bir SUV olan I-PACE’yi tanıttı. Modern elektrikli araç çağında Jaguar için yeni bir dönemi temsil eden beş kişilik bir spor otomobil.
Jaguar I-PACE, şirketin 2018’in başlarında bir üretim sürümünün mevcut olabileceğini söylediği Jaguar’ın yakında görebileceğimiz bir otomobili.

300 mil’lik bir sürüş mesafesi ve hızlı bir şarj süresi (90 dakika içinde yüzde 80 şarj etme kapasitesi) ile I-PACE, hızlı olduğu kadar pratik olmayı da vaat ediyor.

 

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here