TP-Link satış sonrası desteğe yeni servis ekledi: Canlı Destek Hattı

TP-Link, online kurulum rehberlerinin yanısıra Canlı Destek Hattı başlattığını duyurdu.

TP-Link, pizzacı-vari bir servisle, satış sonrası operasyonlarını ciddiyetle verimlileştirmeye devam ediyor. 

TP-Link, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için verdiği destek hizmetlerine bir yenisini ekledi. Türkiye’de ofis kurarak hizmet vermeye başladığı 2010 yılından bu yana destek hizmetlerini sürekli geliştiren ve yenileyen şirket, çağrı merkezi ve sosyal medyanın yanı sıra bundan böyle ‘TP-Link Canlı Destek Hattı’ndan da müşterilerine hizmet verecek.  Tüm TP-Link müşterilerinin kullanımına açık olan ‘TP-Link Canlı Destek Hattı’ndan hizmet almak için üye olmak gerekmiyor, hatta bağlanan herkes destek alabiliyor.

canlı destek için

 

Türkiye’de milyonlarca TP-Link kullanıcısı olduğunu belirten TP-Link Teknik Destek Müdürü Önder Tayanç, artan kullanıcı sayısına paralel olarak destek hizmetlerini de sürekli geliştirdiklerini belirtiyor. Tayanç, “Kullanıcılarımızın bize ulaşıp destek alabileceği kanalları sürekli geliştiriyoruz. Web sitesi, çağrı merkezi, sosyal medya gibi kanallardan kullanıcılarımız bize ulaşıp hizmet alabiliyor” diyor. Mevcut destek kanallarına bir yenisini daha eklediklerini söyleyen Tayanç, “Amacımız, koşulsuz müşteri memnuniyeti. Bunu sağlamak için hem mevcut kanalları iyileştiriyoruz, hem de yeni kanallar ekleyerek kullanıcılarımızın bizlere daha rahat ulaşmasını hedefliyoruz” diyor.

Etiketler: tp-link tp-link-canli-destek
reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam