TP-Link, kurumsalda ne yaptı?

IDC’nin 2016 yılı Ethernet Switch (Anahtar) Pazarı raporuna göre,şirketin grafikleri yükselişte.

 

TP-Link kurumsal switch satışlarında grafiklerini yükseltmeye devam ediyor. Uluslararası bağımsız araştırma şirketi IDC’nin 2016 yılı Dünya Ethernet Switch Pazarı raporuna göre, TP-Link Ethernet Switch (anahtar) pazarında büyümesini sürdürerek iki numaralı ürün sağlayıcısı oldu.

 

TP-Link, switch pazarında son yedi yılda satışlarını yüzde 472 artırarak önemli bir başarıya imza attı. 2009 yılında 6.6 milyon port (giriş yuvası) satışıyla yüzde 2.01 olan pazar payını, 2016 yılında toplam 68 milyon port adediyle yüzde 11.5’e çıkardı. Şirket bu pazarda en büyük başarıyı sabit yönetilemeyen switch kategorisinde elde etti. Bu kategoride 64.8 milyon port adedi ile yüzde 26.2 pazar payı aldı.

 

 Şirket tıpkı WLAN pazarında olduğu gibi kurumsal çözümlerde de satış öncesi ve satış sonrası hizmetleriyle ‘eksiksiz müşteri memnuniyeti’ne odaklı bir politika izliyor. Bunun sonucunda hem kaliteli ve güvenli yönetilen ve yönetilmeyen switch ürün ailesi, hem de başarılı kanal ortaklıkları sayesinde dünya genelinde pek çok işletmenin tercih ettiği marka konumuna geldi. TP-Link,  ürün ailesini ve yeni işortaklıklarını sayıca artırarak kurumsal pazardaki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor.

 

TP-Link’in pazarda sürekli büyümesinden mutluluk duyduklarını ifade eden TP-Link Uluslararası İş Direktörü Andy Chen, “Günümüzde kurumsal ağların daha güvenilir ve akıllı olması tercih ediliyor. Bu da TP-Link’in bu pazardaki başarısını olumlu etkiliyor. Çünkü biz yenilikçi, güvenilir, herkes tarafından kullanılabilen ve kendine özgü ağ çözümleri üretiyoruz. Elde ettiğimiz bu başarı, bizi daha ileriye götürmek için motive ediyor” 

Etiketler: tp-link tp-link-swtich
reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER