Spectacles için sıraya girmeye hazır olun

Snapchat'in daha çıkmadan büyük beğeni toplayan akıllı gözlüğü Spectacles piyasaya çıktı

Ama teknoloji marketlerinde bulabileceğiniz bir şekilde değil. Şirket kendine özgü otomatlarıyla eğlenceli bir pazarlama stratejisi oluşturmuş. Bulunduğu yerde sadece 24 saat kalan Snapbot adlı otomatların yerleri spectacles.com/map adresinden takip edilebiliyor. Şimdilik sadece Amerika’da satışa sunulan gözlük beklendiği gibi 130 Dolar etiket fiyatıyla satışa sunuldu. Snapbotların önünde daha ilk günden sonu görünmeyen kuyruklar oluştu.

Ancak firmanın pazarlama strajesinden faydalananlar e-bay üzerinden Spectacles’i 900 Dolara varan fiyatlarla satmaya başladı bile. Teknoloji çevrelerinde bu stratejiyi şirketin varoluş tarzına uygun bulanların yanında riskli bulanlarda var.


Bize göre pazarlama stratejisi Snapchat kadar eğlenceli ve başarılı. Bakalım gerçekten bu strateji Spectacels'e beklediği başarıyı getirecek mi?

Etiketler: snapchat spectacles snapbot
reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam