Samsung'un IoT temelli SUHD TV'leri IFA 2016'da

Samsung, yeni nesil teknolojileriyle IoT'u ana akım haline getirdi. IFA'da tanıtılıyor.

 

Samsung Electronics, Türkiye’deki kullanıcıların akıllı ev deneyimini yaşayacağı nesnelerin interneti özellikli ürünleri IFA 2016’da tanıttı. Samsung Electronics Türkiye Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Direktörü Mert Gürsoy, her yıl 14 milyar ABD doları Ar-Ge yatırımı yapan Samsung’un, ürünlerinin %90’ının 2017’ye kadar nesnelerin interneti teknolojisine sahip olacağını belirtti.

Eksikleri tespit edip online alışverişi mümkün kılan 21,5 inç akıllı ekranlı Family Hub buzdolabı, dünyaca ünlü şeflerin işbirliği ile tasarlanan yeni jenerasyon Chef Collection ankastre serisi, akıllı evin kontrol merkezi haline gelen SUHD TV ve akıllı telefon ile uzaktan erişim imkanı sağlayan AddWash çamaşır makinesi geleceği şekillendirecek ürünlerin ilk örnekleri olarak sunuldu. 10 yıldır televizyon sektöründe liderlik yapan ve dünyada buzdolabında pazar lideri olan, Samsung’un Yapay Zeka (AI), Sanal Gerçeklik (Virtual Reality) ve Nesnelerin İnterneti (IoT) özellikli ürünleriyle sektöre liderlik yapmaya devam edeceğini dile getirdi.

Family Hub buzdolabı, iç kısmını gösteren üç adet kamerası ile kullanıcılara alışveriş listesi hazırlıyor ve aynı zamanda ürünlerin tazeliğine dair uyarılar iletiyor. Böylece kullanıcılar, akıllı telefonları ile buzdolaplarının içini her an her yerden görebiliyor. Tüketiciler, aynı zamanda Çevrimiçi Alışveriş yoluyla evlerinin konforunda yiyecek-içecek alışverişlerini kolayca yapabiliyor. Family Hub buzdolabının kapısında ise ailenin interaktif ekranı olarak çalışan 21,5 inç dokunmatik bir ekran bulunuyor. Samsung Smart Home uygulaması aracılığıyla aile üyeleri, her yerden gerçek zamanlı olarak fotoğraflar ve notlar paylaşabiliyor. Bununla birlikte Yerleşik Hoparlörü aracılığıyla oynatmak üzere TV yansıtma ve müzik yayını için seçenekler sunuyor.

Chef Collection, Kitchen FitTM tasarım buzdolabı, ankastre fırın, kompakt fırın, ısıtma çekmecesi, indüksiyonlu ocak, davlumbaz ve bulaşık makinesinden oluşan birinci sınıf bir ankastre serisi sunuyor. Tüm ürünler, Samsung Club des Chefs üyesi olan Michelin yıldızlı şeflerden alınan ilham ile tasarlandı.

The Chef Collection uygulaması, tüketicilere Michelin şeflerinin eşsiz yemek tariflerini kendi evlerinde uygulama imkanı sağlıyor. Chef Collection serisi çok kısa süre içerisinde Türkiye’deki kullanıcılarla buluşacak.

AddWash teknolojisi, tüketicilere akıllı telefonlarla çamaşır makinesine uzaktan erişim imkanı kılarak zamanlarını daha verimli planlamalarına olanak sağlıyor.

Akıllı kapak tasarımı ile Samsung AddWash Çamaşır Makineleri, program başladıktan sonra unutulan çamaşırların veya deterjanın eklenmesine imkan yaratarak hayatı kolaylaştırıyor.

Samsung, Türkiye’nin 43 inçten 88 inçe kadar 19 farklı boyuta sahip en geniş SUHD TV serisini tanıttı.

SUHD TV serisi yeni televizyonlar Samsung tarafından SmartThings ile geliştirilen IoT (Nesnelerin İnterneti) ‘hub’ teknolojisini içeriyor. SUHD TV, kapı zilini çalan kişiyi görmek, kapıları kilitlemek ya da ışıkları söndürmek için 200’ü aşkın SmartThings uyumlu cihaza bağlanıp bu cihazları kontrol edebiliyor. Samsung’un 2016 yılında piyasaya sürdüğü SUHD TV ailesi IoT’nin merkezi olarak konumlandırıldı. Böylece tüm akıllı ev sisteminin “kumandasına” dönüştü.

Samsung’un Tizen işletim sistemi (OS) üzerine kurulan 2016 Smart TV’leri, tüketicilerin televizyon içeriği, filmler, oyunlar ve program bilgileri dahil tüm içeriğe tek bir yerden erişmelerini kolaylaştırıyor. Kullanıcıları birden çok uzaktan kumanda arasında gidip gelme zahmetinden de kurtaran Samsung Tek Kumanda özelliği ile televizyona bağlı olan oyun konsolunu, Digiturk, D-Smart ve Tivibu gibi TV servis sağlayıcıların uydu alıcılarını ve ev sinema sistemini otomatik olarak tanıyor. Bu da kullanıcılara herhangi bir kuruluma gerek kalmadan Akıllı Kumanda ile tüm harici cihazları kontrol edebilme imkanı sunuyor.

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam