Samsung Galaxy Note7'de oluşan arızalarla ilgili açıklama yaptı

Samsung'tan meydana gelen sistem kapanma, kalemde yaşanan aksaklıklarla ilgili açıklama yapıldı.

Kısa bir süre önce tanıtılan ve piyasaya sürülen Samsung Galaxy Note 7'de bazı aksaklıklar meydana geldi. Bu aksaklıklar kullanıcıların firmaya bildirimleriyle ortaya çıktı ve böylece basına yansıdı. Ciddi ve genel bir sorun olması nedeniyle Samsung bununla ilgili bir süredir araştırma yapıyordu ve firma bu konuyla ilgili araştırmalarını devam etirdiklerini, ek olarak bazı sonuçlar elde ettiğini duyurdu. Samsung'un kurumsal açıklaması ise şu şekilde:

"Samsung her zaman en yüksek kalitede ürünler tasarlamayı ve kullanıcılarına sunmayı hedeflemektedir. Yüksek kalitedeki hizmet anlayışımızı sürdürebilmek için, değerli kullanıcılarımızdan gelen her türlü arıza bildirimini çok ciddiye alıyoruz. Galaxy Note7’ye ilişkin bildirilen vakaları takiben, kapsamlı bir inceleme yürüttük ve bu sınırlı sayıdaki vakaların pilden kaynaklanan bir sorun nedeniyle oluştuğunu tespit ettik.

1 Eylül 2016 itibariyle dünya çapında milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note7’ler içerisinde sadece 35 adet vaka bildirilmiştir. Piyasada bu durumdan etkilenmiş olabilecek bataryaları tespit etmek adına tedarikçilerimizle beraber titiz bir inceleme gerçekleştiriyoruz. Belirtmek isteriz ki, ürünlerimiz yürürlükteki tüm mevzuata uygun olarak ithal edilerek satışa sunulmuştur ve BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) ile yürütülen ortak çalışma sonucuna göre ülkemizde şu ana kadar bilgimiz dahilinde hiçbir vaka olmamıştır.

Samsung için mutlak öncelik kullanıcılarımızın güvenliğidir. Bu nedenle Samsung Electronics Türkiye olarak ülkemizde Galaxy Note7 satışlarını geçici olarak durdurma kararı aldık. Halihazırdaki Galaxy Note7 kullanıcılarımız mevcut cihazlarını en kısa zamanda yenileriyle değiştirebilecekler veya satın almış oldukları noktaya ürünü iade ederek ödemiş oldukları ücretin tamamını geri alabilecekler.

Kullanıcılarımız için bu durumu en hızlı şekilde çözmek ve en yüksek kalitede ürünleri sunmaya devam etmek amacıyla çalışıyoruz."

Açıklamaya bakılırsa, Samsung bu 35 cihazı kullanıcılarından geri topladı ve incelemeler yapıyor. Hal böyleyken genel ama spesifik bir sorunlu cihaz sayısı kullanıcıların bildirimlerine göre şekillenebilir.

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam