Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi'nde endüstri 4.0 prensipi anlatıldı

Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi'nde bulut bilişim, big data ve endüstri 4.0'ın akibeti anlatıldı.

Dünyanın hemen hemen her bölgesinden gelen bilişimciler bugün Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi'nde yer aldılar.  Her tür iş biçimi olan kurumlar ile daha tepe yerlerde olan firmalar arasında da köprü oluşturulan bu organizasyonda Endüstri 4.0 olayı, Big Data meselesi, bulut bilişim ve diğer kurumsal çözümler konuşuldu ve tartışıldı. Öncelikle şu kesin; firmalar, müşterileriyle ve son kullanıcıyla daha yakından ilişki kurabiliyorlar, kurmaya çalışıyorlar. Bu iletişim ağının dışarısında kalan firmalar ise çok yakında sıkıntılı zamanlar yaşayacaklardır. 

Organizasyona 30 farklı sektörden binlerce bilişimci, yönetici katıldı. İlk başta Microsoft, bu teknolojilerin akibetini ve ne yapılacağını anlattı ardından ERP, bulut, CRM gibi akılcı iş modelleri de içeriklerde yerini aldı.

Konuşmacılar, ayrıca Microsoft Dynamics CRM 2016'nın sunduğu çeşitli servislerin de, bugün neler yapabildiğinden çok yarınlarda neler yapabileceğini anlattılar. 

Microsoft Türkiye İş Çözümleri Direktörü Ozan Öncelyeni dönemde değer yaratan, müşteri odaklı stratejileri özümseyen kurumların başarılı olacağını dikkat çekti. Microsoft Dynamics CRM 2016’nın sunduğu akıllı veri yönetiminin bu kapsamda kurumlara uçtan uca müşteri odaklı çözümler sunduğunu belirterek şöyle konuştu: “Microsoft Dynamics CRM 2016 self servis ve saha hizmetleriyle müşteri memnuniyetini yükseltiyor. Gelişmiş Excel deneyimi içerisinde sunulan fonksiyonlar ve tasarılar sayesinde basit, esnek ve hızlı çözümler anında hayata geçebiliyor. Bu sayede hem kurumlar hem de tüketiciler her zamankinden çok daha fazla seçeneğe sahip oluyorlar. Veri ile gelen bilgi akışı, Microsoft Dynamics CRM 2016 ile anlamlandırılıyor, arz ve talep dengesi yakalanıp, daha verimli ve daha üretken iş modelleri ortaya çıkıyor.”

 

Müşteri ihtiyaçlarını onlar dile getirmeden veya rakip karşılamadan önce gidermenin yolunun, şirketler için uygun CRM zeminini oluşturmaktan geçtiğini belirten Ozan Öncel, sözlerine şöyle devam etti: “Microsoft Dynamics CRM 2016, veri yönetimi ve ileri mantıksal analiz yapabilmek için Azure Machine Learning’i de kapsayan Cortana Analytics Suite tarafından destekleniyor. Bu şekilde müşteri ihtiyaçları önden tahmin edilecek, iş işleyişi aksamayacak. Şirketlerin çalışanlarından yenilikçi çözümler üretmelerini beklerken, onları yenilik yapabilmelerini sağlayacak becerileri de kazandırmaları gerekiyor. Microsoft Dynamics CRM 2016’ın sunduğu OneDrive for Business, yöneticilere kurum içi belgelerine diledikleri yerden ulaşma fırsatını sağlarken, Delve özelliği de sayesinde de satış temsilcileri kritik sunum ve belgeler üzerinde bir takım olarak çalışma imkanını yakalıyor. Bu sayede, iş süreçleri daha verimli ve üretken oluyor. Günümüz ekonomisinde sermayenin nasıl üretildiği ve iş süreçleri ile nasıl ilişkilendirildiği merak ediliyor, esasında sermayenin sırrı akıllı veride yatıyor. Veriye yatırım yapan ve onu akıllı yöneten kurumlar bugün rekabette öne çıkıyor. Veri, dijital ekonominin yeni altını, petrolü, en değerli emtiası. Biz de bugün Microsoft Dynamics CRM 2016 ile veri madenciliğinde kurumların çözüm ortağı olmayı hedefliyoruz." dedi.

 

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam