Galaxy Note 7'deki pil sorunsalıyla ilgili yeni açıklamalar geldi

Note 7'nin dağıtımcılarından olan Türk Telekom, kullanıcılara yönelik Galaxy Note 7 için açıklama yaptı.

Görünüşe göre Samsung Galaxy Note 7'deki pil sorunsalıyla ilgili Türkiye'deki sorunlar tek haneli rakamlarda kalacak. Ya da bu konuda arızası olan telefonların kullanıcıları henüz geri dönüşüm sağlamadığı için vakalar düşük boyutta kaldı. Samsung'un "Türkiye'de pek yok" açıklamasının ardından Türk Telekom da Samsung Galaxy Note 7alacak olan kişilere ve ya kullanıcılara yeni bir açıklama getirdi.

Türk Telekom'un açıklaması şu şekilde:

"Türk Telekom olarak, kullanıcılarımızın güvenliğini ön planda tutarak, bireysel müşterilerimize yönelik başlattığımız Note7 kampanyamızı geçici olarak durdurduğumuzu belirtmek isteriz. Konuyla ilgili Samsung Türkiye ile koordineli bir şekilde çalışarak gerekli aksiyonları alıyoruz. Kampanyamızdan faydalanan müşterilerimiz, cihazlarını yeni üretilecek Samsung Galaxy Note7’ler ile değiştirecekleri gibi, iade de edebilirler.

Türk Telekom güvencesi altında Samsung Galaxy Note7 sahibi olan müşterilerimiz konuyla ilgili bilgilendirilmeye başlanmıştır. Müşterilerimiz iade işlemleri için cihazı satın aldıkları Türk Telekom Mağazası’na, değişim işlemleri için 444 77 11 veya 0850 222 08 47 numaralı Samsung İletişim Hattı’na başvurabileceklerdir."

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam