Facebook reklamları için adım adım prensipler: Facebook reklamları nasıl başarılı olabilir?

Facebook, reklam verenler için bir rehber hazırladı. Instagram'da ve Facebook'ta başarı için adımlar...

acebook, bugün dünya çapında 5 milyon aktif reklam verene ulaştığını duyurdu. Türkiye’de ise Facebook’taki insanların yüzde 78’inden fazlası ülkedeki en az bir işletmeye, yüzde 51’i ise en az bir uluslararası KOBİ’ye platform üzerinde bağlı. ABD, İngiltere, Hindistan, Suudi Arabistan ve Pakistan’ın da aralarında bulunduğu diğer ülkelerden Türkiye’deki bir işletmeye bağlı olan insanların sayısı ise 111 milyonun üzerinde.

 

Şu anda 5 milyonun üzerinde aktif reklam verenin bulunduğu Facebook’un sunduğu ürünler sayesinde müşteri adayları, işletmelerin ürünleri hakkında daha fazla bilgi alabiliyor, web sitelerini ziyaret edebiliyor, uygulamalarını indirebiliyor ve işletmelere mesaj gönderebiliyor. İçinde bulunduğumuz mobil ekonomide Facebook, küçük ölçekli işletmelerin büyümesine ve yerel işletmelerin dünya pazarına açılmasına yardım ediyor. 65 milyon Facebook Sayfası ve 8 milyon Instagram profili ile Facebook, işletmeler için kapsamlı mobil bir çözüm sunuyor.

İşletmeler, Reklam Yöneticisi Uygulaması’nda yapılan yeni geliştirmeler ile zamandan tasarruf edebiliyor ve hangi yöntem ile en verimli sonuca ulaştıklarını görebiliyor. Aynı zamanda yüksek performanslı reklamları tekrar devreye almaya, yeni ilgi alanları ve hedef ekleme ile reklamları karşılaştırmaya yönelik “tek tık” seçeneğinden faydalanabiliyor.

YARATICI OLMAK

 İşletmeler, Mobil Stüdyo ile mobil cihazlar üzerinden mükemmel reklamlar oluşturulmasını sağlayan araçlara erişebiliyor.

YENİ BECERİLER KAZANMAK

 Blueprint e-eğitim, yüzde 50’sini KOBİ’lerin oluşturduğu 1 milyondan fazla kullanıcı için, 10 dilde kullanıma sunuluyor. Bugüne kadar 150 ülkede, 2,5 milyarın üzerinde elektronik eğitim kursu alındı.

MÜŞTERİLERLE İLETİŞİM KURMAK 

İşletmeler, Sayfa Yöneticisi Uygulamasını kullanarak mobil ve masaüstünde tek bir Gelen Kutusu üzerinden Facebook, Messenger ve Instagram’daki müşterileriyle iletişim kurabiliyor.

MÜŞTERİ COĞRAFYASINI GENİŞLETMEK

 İşletmeler, uluslararası ‘benzer hedef kitleler,’ global hedefleme, taktik haritası gibi özellikleri kullanarak global kampanyalar düzenlenmesini sağlayan çözümlerden faydalanabiliyor.

BENZER YAKLAŞIMDAKİ İŞ SAHİPLERİNDEN BİR ŞEYLER ÖĞRENMEK 

Facebook, ABD, Hindistan, Brezilya ve Almanya gibi ülkelerde KOBİ konseyleri oluşturdu ve 2017’de bunlara yenilerini eklemeyi planlıyor.

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler