ESET'e göre kullanıcılar siber destek konusunda en çok pazartesi destek alıyorlar

ESET'in ilginç bir raporu var. ESET'in en çok siber desteği pazartesi günleri 13-15 saatleri arasında

ESET NOD32, ESET Smart Security Premium ve ESET Mobile Security ürünleriyle Türkiye’nin hatırı sayılır antivirüs yazılımlarını sunan ESET, 2014 yılında telefonla sesli olarak canlı, kesintisiz ve ücretsiz hizmet veren ESET Destek hattını devreye soktu. ESET kullanıcıları, 2014’den bu yana 0850 221 37 38 numaralı telefondan ürünlerle ilgili 7 gün 24 saat teknik destek ve bilgi alabiliyorlar. 

BS Bilişim işbirliyle sunduğu destek hattına ilişkin son 6 aya ait çalışma datalarını değerlendiren ESET, ilgi çekici verilere ulaştı. Buna göre kullanıcılar haftada en çok pazartesi günleri ve en çok 13.00-15.00 saatleri arasında destek istiyor.

En az arama ise pazar günleri gerçekleşiyor. Saatler açısından bakıldığında da en az arama gece 12 (00.00) ile sabah 08.00 saatleri arasında gerçekleştiriliyor.

ESET Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Alev Akkoyunlu’ya göre, kullanıcılar haftasonunun ardından bilgisayar ile ilgili sorunlarını çözerek haftaya başlamak istiyor. Akkoyunlu, “Kullanıcılar, destek hattını ararken, mesai saatleri içinde aramaya özen gösteriyor. Çünkü başka sektörlerde genel olarak belli saatlerde destek sunuluyor. Bu konuda bir alışkanlık oluşmuş. Oysa ESET destek hattı, ESET müşterilerine 7 gün 24 saat kesintisiz destek sağlıyor“ bilgisini paylaştı.

 

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler