Dell'in meşhur ProSupport hizmeti Türkiye dahil bölgelerde hizmete girdi

Dell, bir tür uzman desteği sağladığı ProSupport çözümünü, Türkiye ve birkaç bölgede hizmete soktu.

Dell, bilgisayar ve tabletler için sunduğu ProSupport Plus destek servisinin artık aralarında Türkiye’nin de bulunduğu Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Asya'da 33 ülkede daha tüketicilerle buluşacağını açıkladı. Dell, son kullanıcı sistemlerinde sorunların önlenmesi ve çözümlenmesi konusunda SupportAssist teknolojisini kullanarak proaktif ve tahmine dayalı otomatik destek sunuyor. Eksiksiz destek çözümü ise kullanıcıların en az çabayla en yüksek düzeyde desteği alabilmesi için hayata geçirildi.

PC ile veya tablet ile ilgili problemlerin gerçekleşmeden önüne geçilmesi için gerçekleştirilen ProSupport programı, kullanıcıların problemlerini yok edebilecek maddeleri tek bir paket haline getirdi ve duyuruldu.

Donanım ve yazılım konularında derin uzmanlığa sahip ProSupport mühendislerine 7/24 erişim
Dell’in SupportAssist izleme teknolojisiyle sağlanan proaktif ve tahmine dayalı otomatik destek
Dell’in TechDirect portalı, mobil uygulama veya API üzerinden self servis olay yönetimi ve parça gönderimi
Donanım yatırımlarını korumak için düşme, dökülme ve elektrik dalgalanmalarına karşı garanti kapsamı
Veri kontrolü sağlamak için değiştirildikten sonra sabit sürücünün kullanıcıda kalması
Tek sorumlu olarak hizmet veren ve 1000 veya üzeri ProSupport Plus sistemine sahip müşterilere aylık rapor sunan özel Teknik Müşteri Yöneticisi

 

reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam