Beat the Game: Oyun sektörüne sürrealist terapi

Cemre Özkurt'un San Fransisko'daki stüdyosu Worm Animation'dan macera ama terapi oyunu...

IndieCade Bağımsız Oyun Festivali'nden " Salvador Dali'nin kaşlarını çattırmayacak, sağlam bir oyun. Memnun edici, görselleri hoş, keşfetmesi keyifli” yorumunu aldı. Ana akımın biraz dışında kalmayı tercih ederek biraz da "aktivist" yakıştırmasını alıyor bizden. Ses duygularına ve duyularına, müziğe, yaratıcılığa, sekanslara bağlı bir macera oyunu olarak tanıtıldı Beat the Game ve e-Gameshow'da yerini alıyor. 

Absürd, soyut bir paralel evrenin içinde geçen Beat the Game, fütüristik ve alternatif bir geleceği resimliyor. Oyundaki kahramanımız Mıstık yolunu, rastladığı objeleri bir araya getirerek oluşturduğu seslerle buluyor. Boynundaki kayıt cihazıyla hiç duyulmamış sesler arayan Mıstık, bazen bir taşı fırlatarak çıkardığı gürültüyü kaydediyor, bazen de yeni tanıştığı başka bir karakterden ses örnekleri alıyor. Oyun boyunca yapmanız gereken bu parçaları birleştirip benzersiz bir müzik oluşturmaya çalışmak.

Oyun sırasında uzaktaki sesleri duymanızı sağlayan “ses tarayıcısı” veya uzaktan kumandalı “Roboball”daki birinci kişi kamerasıyla etrafta gizlenmiş objeleri çabuk bir şekilde bulabileginiz bazı yardımcı retro teknolojik araçları da kullanabileceksiniz.

Bütün sesleri topladıktan sonra ise canlı bir şov yapmanız gerekiyor. Bu şovda 8 kanallı ses mikseriyle ses örneklerini doğru sıra ile çalarak şarkıları oluşturacaksınız. Şovunuzu seyirciler beğenirse bir sonraki bölüme geçebileceksiniz.

Beat the Game oyunu, GDC Oyun Fuarı'nda, IndieCade Bağımsız Oyun Festivali'nde oyuncularla birlikte Sony ve Microsoft gibi kitleler arası oyun üreticileri tarafından da beğenildi. Böylece App Store, Steam gibi ortamlardan oyuncuların beğenisine sunulacak.

kaynak

Etiketler: worm-animation beat-the-game microsoft sony
reklam

Yorumlar

Yorumunuzu yazın

Yorumunuzu bizimle paylaşabilirsiniz

GÜNCEL İÇERİKLER
reklam

Popüler İçerikler

reklam